Friday, December 31, 2010

hepi bufday to ME!!!!!

assalamualaikum w.b.t......

huhuhu....... walawei.... secara sah nyer... kini aku berumur 21 tahun.... hahhaha..... waaaa............. cepat je masa berlalu kan..... br aku sedar dah 21 tahun aku hidup di atas dunia yg fana ni... hehehe.... btw.... TQVM la kepada mereka2 yang sempat wish bufday aku... hahh.... korng mmg terbaek..... first time la gak lebih kurang 200 lebih wish aku... hahhaha... sampai krem tangan aku taip... hahahaha...

papepun.... actually... hari ni x de la gembira sgt pun bg aku... hmm... ade gak la bende yg wat aku mcm x excited je di permulaan thn ni.. hmm... xpe la.. korng x perlulah tahu... janji aku mampu senyum tuk layan korng dah kira ok la tu kan?? hehhehe.... lg sekali TQVM la ye korng... hahahaha...

p/s: bile dah 21 thn ni bnyk bende nk kene wat.... hmmm.. xpe la.. slow2.....

No comments:

Post a Comment