Thursday, December 9, 2010

bila sampai masa ia kan berlaku juga.....

assalamualaikum w.b.t.....

alhamdulillah.. dah sampai post aku ke 110 dah... bnyk gak tu.. hehehe.... btw... post kali ni nk cite pasal perkara yg berlaku di awal sem 6 ni.... hmm... secara jujur.. sem 6 ni antara sem paling tough gak la sbb antara sem yg paling bnyk aku wat keputusan besar yg boleh merubah hidup aku.... hmmm...... mcm dasat kan??? well... bukan sume perkara gembira kita kene lalui... sometime the harder thing happen in the tough situation... hmm....


well..... antara nyer ialah keputusan aku kene extend 1 sem lg n drop 2 subjek..... di mana ia menyebabkan aku x abis sama dgn dak2 yg sebatch dgn aku... klu dgr mcm teruk je kan??? well... aku dah bnyk merasionalkan diri aku tentang perkara ini.. so x de la aku asyik dok pikir bende ni x bagus je.. thanks to Pn. Sarina, Pn. Suzana n Cikgu Shamsul..... you all best la... hihihi....

kedua, keputusan aku untuk tidak lagi menjadi MT PRS PSA bg sem ni... hmm.... bg aku.. wlupun hati ni keberatan je nk wat keputusan ni.. but at the same way...aku x leh keje dgn org yg dah x suke dgn kita..... 4 the wat??? (yg tau kisah akan fhm...) maybe somebody akan kata aku ni x pikir secara rasional la.. ape la.. itu la... ini la... x kurg dgn yg suka dgn keputusan aku ni.... its ok... depend diri masing2..... yg pasti aku ade alasan yg kukuh tuk x teruskan jd MT... lg pun nk merasa gak kembali zaman2 x jd MT dulu... hihih..... senang cite aku nk BERSARA seketika..... bile lagi nk dpt kan??

pasni lak maybe aku kene wat beberapa lagi keputusan penting.. hmm.. x tau la... ade kah sem ni merupakan sem paling getir akn aku lalui?? wallahualam.... harap2 aku dpt lalui dgn baik, sabar n selamat..... kepada my junior.. x kisah la sape... gud luck ye korg dlm pape pun.. especially yg bertanding dlm pemilihan MT PRS..... aku tinggalkan korg dgn pelbagai kemudahan tuk korg teruskan legasi pimpinan PRS yg lebih mantap..... insyallah...

p/s: kadang kala nk mengalah je rasa... nasib baik ade mentor... thanks a lot Cikgu Shamsul... pasni cmne la pas cikgu x de kan???

No comments:

Post a Comment