Monday, December 6, 2010

kejutan - kecewa + motivasi = sesi Dis 2010

assalamualaikum w.b.t.....

hmmm... post kali ni nk cite pasal ape yg berlaku smlm... smlm adalah antara hr yg combine semua feeling2 aku.... mana x nyer.. semalam gak la aku kene wat satu keputusan yg penting..... dgn keputusan aku itu bermakna aku terpaksa n kene extend lagi satu sem!!!! terkejut bukan??? ingat senang ke wat keputusan ni??? hmmm... aku merujuk 2-3 org pakar tau tuk memastikan keputusan aku ni betul n tidak salah......

der... ingat senang ke nak buat keputusan tuk extend sem??? bnyk faktor kene ambik kira tau x??? bile dgr ketua program aku, Pn. Suzana Hussin a.k.a ex-PA aku ni cite n bg pendapat... nk x nak kene ikut gak sbb ade kebenaran nyer.....


bayangkan.. aku kene ambik smp 21 jam kredit klu nk bwk sume..... 21 jam kredit tu beb!!! agak kepayahan di situ.. sedangkan maksimum jam kredit yg leh di ambil ialah 18 jam je..... hmmm.... setelah dinasihati n sebagai nyer.. aku ambil keputusan tuk drop 2 kursus yg bnyk gak la jam kredit nyer.... susah beb... klu kantoi result mmg effect doh.....

ni la jadual aku tuk sem ni... wlupun x berapa pack tp setelah ambil kira beberapa pendapat so aku putuskan tuk drop Projek Sem Akhir n Teori Struktur 2... maka dgn itu kredit jam aku hanya 15.5 sahaja tuk sem ni.... x pe la.. berkorban sikit pun x pe la kan??? bukan salah org lain.. salah aku gak... hihihi..... nmpk nyer dak kelas aku yg lain abis sem ni.. aku je la blm.. hihihi... x pe la... dah nasib.. terima je la....

papepun thanks kpd my PA, Pn. Sarina, ketua program, Pn. Suzana n my mentor, Cikgu Shamsul yg memberikan tunjuk ajar n kata2 semangat wat diri ini... hmm.... sekurnag2 nyer ade la gak org yg support dr hanya just tau condemn itu ini... mcm la bgs sgt dia tu... klu dah dasar kaki 'toyol' mmg x ke mana la.... hihi... sori kpd sesiapa yg berkenaan.......

p/s : aku bakal abis sem 7 nanti... so adekah halatuju politik aku juga kene berubah???? hahha... mcm politician lak aku ni....

4 comments: