Thursday, December 30, 2010

2011 nak tiba tp..... (T_T)

assalamualaikum w.b.t.....

hmmm..... well... mcm semua org tau la.... 2010 dah nk abis pun n 2011 akan tiba esok... jd aku pun merasa la gak detik2 ni.. cume feeling aku rasa nyer mcm thn2 sebelum ni gak... same je... x de yg berubah.. entah la.. nk kata x excited.. ade je feeling tu cume.... entah la... x mampu dikeluarkan melalui kata2... mungkin dah terbiasa kot mcm ni... ye la.. tiap2 tahn sama je.... dah lali kot... hmm... harapan aku... ade lah sedikit kelainan bg aku awal thn 2011 ni... klu x sama je la..... x de guna nyer... well... nk x nk kene la teruskan hidup.. ye x??? hmmm...... (-_-)

p/s: klu dah x de bende yg leh gembirakan aku awal thn ni, baik aku sibukkan diri dgn keje... lg ade faedah...... untung la org yg bergembira di awal thn.... hmmm..........

2 comments: