Monday, January 3, 2011

tribute to them.... HEPI NEW YEAR!!!

assalamualaikum w.b.t.....

hahhaha....... inilah post aku yg pertama sempena tahun baru... papehal pun sori sbb lambat la wat post... maklumlah sibuk sikit... mana x nyer... musim election PSA lak..... so bnyk keje nak kene wat... aiseyman... heheheh...

btw.... thanks la bnyk2 kepada korng sbb wish bufday aku yg jatuh pada tanggal 1.1.2011 yang lalu... alhamdulillah...... boleh kata dalam 300 lebih gak la wish aku dapat... pergh.... penat lak jari aku nk taip n balas balik mesej2 diorg.... hahahha.... tp x pe la... sbb diorg sudi wish x salah aku balas balik kan??? hehehe....

lagi satu.... hahha.... bufday aku kali ni ade sikit kelainan ar... first time ade orang wish aku melalui call... terkejut giler aku..... dah la time tu tgh mai2.... hahhaha.... mmg terharu giler ar... hahaa..... sape yek???



orang nyer x lain x bukan adalah my junior kat SEPTECHS dulu..... Muhammad Azizi a.k.a GG.... hahah.... azizi mmg terbaek ar... serius tergamam jap... hahhaha.... btw.. thanks a lot ar... hehehe...

2 orng ni lak merupakan individu yang wish aku last sekali dlm kul 11.59 pm 1/1/2011...... haha.. sengal kan diorg.. siap berlumba sapa wish last... hahhaa... saba je la..... sape diorg???? hahhaha...

2nd last jatuh kepada......... Shafiq!!!!! hahahha.... member semasa ikut program STYLE PRSP tgh thn lepas.... hahhahha... x sangka ingat gak nk wish... hahha..... x nk hulur pape ke?? hehehhe....

dan tempat pertama yg wish last kat aku jatuh kepada............ x lain n x bukan.... dak hawt, KYREL!!!!!! hahahahah...... tahniah2 kepada kyrel... x kan kosong je kot???? bagi la pape paling tidak pun.... ahakz.... ;P

kepada yg lain pun terima kasih gak.... hahha.... tq3x...... thn depan wish lagi yek??? hahahha...... btw..... pompuan pun ade wish tp x seagresif diorg ni.... x tau la nape.... segan kot dgn aku??? SEGAN???? ke takut BF jeles???? hahahhaha.........

p/s: bufday dah lepas.... sekarang fokus kat election JPP lak.... bnyk lak keje nak kene wat.........

No comments:

Post a Comment