Thursday, January 6, 2011

Pilihanraya JPP PSA 2011 : Ya, saya bertanding....

assalamualaikum w.b.t......

alhamdulillah.... dapat la gak berehat jap selepas kesibukan sempena Pilihanraya JPP ni.... btw... post kali ni adalah untuk menyatakan pendirian aku terhadap Pilihanraya JPP PSA 2011 ni.... setelah berdepan dengan rintangan, halangan, suara akar umbi, penyokong, pembangkang dan lain-lain.... akhirnya... aku wat la keputusan bahawa..... YES! SAYA AKAN BERTANDING UNTUK PILIHANRAYA JPP PSA 2011 nanti.....



keputusan ini diambil setelah mengambil kira beberapa faktor yang banyak mempengaruhi keputusan ini...... bagaimanapun keputusan ini akan dipertimbangkan semula bergantung kepada keadaan semasa..... maklumlah bukan senang nk wat keputusan BESAR begini.. silap hari bulan 'MASAK' aku nanti... hehehehe....


hmm... borang penamaan calon dah pun aku ambil... dah pun diisi.... tinggal nk hantar pada masa hari penamaan calon sahaja...... btw... aku pilih tuk bertanding kerusi UMUM..... kerana bukan sebb nak yg tinggi tp sbb dah senang dengan ustaz dr yg kat jabatan.. takut bermasalah pula.... harap2 x la..... takut2 je.... hmm....

selesai sahaja taklimat petang td maka prosedur seterusnya ialah penamaan calon... hmmm.... wlupun masa taklimat td x ramai yg dtg tp aku dpt rasakn yg bakal dtg masa penamaan calon nanti memang ramai..... well... just wait n see je la......

p/s: waa... x sngka dah sampai satu tahap br aku ni ruper nyer........ btw... esok nak kene train dak2 F5 SEPTECHS.. adeh.. nk kene berdepan dgn diorg lagi... hmmm......

2 comments:

  1. Whoa.. good luck a.Hasnan oi.. Aktif, aktif jugak.. study jgn lupe.. terutame yg repeat2 tu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahha... repeat pun satu je kot.. hehe.. btw.. tq fakrul....

    ReplyDelete