Monday, November 1, 2010

when time has come.......

assalamualikum w.b.t.....

post kali ni nk cite sikit pasal perasaan aku yg bercampur baur ni... hmmm... entah la.... td petang duk lepak dgn my mentor, Cikgu Shamsul Bahrain..... well..... mcm biasa... lepak2 n borak2..... dlm borak2 tu dia pun tunjukan la satu surat kat aku.... ingat surat biasa..... sekali baca "PERMOHONAN BERSARA PILIHAN".....

tergamam seketika aku..... hmm..... kita org pun start la borak.... well... wlupun sedih tp cikgu berjaya wat aku pandang bende ni dr sudut positif n secara x langsung aku pun terasa ok n menyokong pilihan nya itu..... hahaha..... hmm... papepun... dia pun nk bersara bile aku pun dah abis poli nanti... x kisah sgt... hihihi...... siap dah plan baaaeeekkk nyer utk masa akan dtg... hihi..... dgr pun dah semangat... blm wat lg.... papepun all the best la cikgu...... huhuu......


x pe... kita tinggal kan dulu pasal cikgu... hihihi... sambung lak pasal exam... WALAWEI..... hr ni start exam..... dimulai dgn paper highway... alhamdulillah... aku dpt jawab... wlupun kekadang masa study mood x dtg... hihihi..... x de la tension sgt masa jawab.. siap jd org first kuar lak tu... hihihi...... papepun skrg nak prepare tuk paper math lak esok.. wish me luck la ye.....

bersempena dgn musim exam ni... korg layan la sikit 2 -3 nukilan ni... hihihi... mana yg patut kita ambil pengajaran jdkan la pengajaran ye.... hihihi.....


tu la..... hihihi....

n skrg korg cube la bezakan antara exam kita dgn exam diorg ni... mana lagi baik????? insaf sikit bile tgk pic ni...... bertuah nyer kita.....

suasana peperiksaan di Afganistan...


p/s: pas exam ni nk fokus MSK lak.....

No comments:

Post a Comment