Thursday, November 4, 2010

first time overnight.....

assalamualaikum w.b.t......

haha.. walawei... ni nk cite pasal aku yg first time overnight.. currently (ketika aku sedang menulis ni..) ade kat McD Kota Damansara... n yg pasti jam tunjuk kul 3.15 A.M!!!! hahahha.... layan.. mana x nyer... sehari suntuk x balik umah..... pas abis paper terus ke Ampang..

join dak2 ni main boling... layan je.. aku mls nk main.. hihi.. yg x best nyer sbb x bwk kamera lak.. aiseyman.. hihii... x pe la... papepun agak mencabar gak masa nk balik.. hihih.. dah la mengantuk.... bwk motor lgi.. ade gak rasa nyer terlelap sekali sekala time bwk motor.. haha.. bahaya giler...... jgn tiru tau.... papepun pasni insyallah aku akan selalu update blog aku ni... hihihi....

p/s: maklum lah dah abis paper tuk minggu ni... hihihi.......

2 comments:

  1. overnite ssuatu yg mnyeronokkan..
    lg2 bile bnde tu xdirancang pon...

    ReplyDelete
  2. tu la pasal kyrel... hihi... pasni kita overnight sama2 lak... klu SUDI la....

    ReplyDelete