Wednesday, November 17, 2010

ada apa pada AIDILADHA 2010???

assalamualaikum w.b.t....

ahakz... memandangkan ramai lak member yg telah mengupdatekan blog masing2 bersempena dgn ketibaan AIDILADHA ni aku pun ambik kesempatan gak... x kan nak diam je kot?? mana leh tahan beb..... hihi... papepun... sebelum pape... gua nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 2010 ni... well.. selamat gak aku menyambut nyer... wlupun spirit tu dah x mcm dulu tp layan la gak kan.... hehehe.....

btw..... AIDILADHA thn ni membawa bnyk la gak perkara dlm hidup aku.... huhuhu... antara nyer adalah sbb raya haji ni raya last bagi aku sebagai dak poli... thn depan mmg dah x sambut sebagai studnt poli dah.. sbb ni last sem bg aku.... pasni x tau la sama ade aku smbung atau keje....


selain tu yg pasti aku akan meninggalkan banyak bende di alam poli ni... hihi.... antara nyer??? PRS... member kelas (wlupun x la rapat sgt dgn diorg..), lecture, n yg paling penting my Mentor, cikgu shamsul... hmm.... wlupun rasa sedih tp ni lah hakikat kehidupan.. setiap pertemuan pasti ade perpisahan.... redha je la....

p/s: papepun lambat lg nk abis kan?? fokus MSK n projek dulu.. iihihih.......

No comments:

Post a Comment