Sunday, November 21, 2010

minggu yg sgt rileks n membosankan....

assalamualaikum w.b.t...


yeah... bertemu lagi kita dlm post aku seterusnya.... ahahaha... as usual la.... BORING3X!!!! hahaha.. tu je la yg dpt aku gambarkan tentang keadaan aku minggu ini... der.. wlupun br je masuk hari isnin dah terasa mcm tu doh!!! hahaha... sengal tu aku ni....

btw... minggu ni minggu terakhir nk rehat2 sbelum minggu depan start sibuk dgn MSK.... err... nampak nyer mmg x menang tangan la minggu depan... huhu... papepun nasib baik la bnyk bende dah settle sebelum minggu depan.. dpat la rehat sekejap sblm x dpt rehat.....

papepun x lama lagi MSK.... bermakna aku dah nak masuk sem 6... hmm.. mcm2 perasaan la pulak nk masuk sem 6 ni.. saba je la.... hihih....

p/s: projek akhir x tau nk team dgn sape... hmm.....

No comments:

Post a Comment