Saturday, November 20, 2010

move to next level!!!!

assalmualaikum w.b.t...

hahhaa... x sangka post aku ruper nyer dah masuk ke 101 dah...... bangga siot... ruper2 nyer dah lama gak aku jd seorg blogger ni kan??? x sgka....setelah melalui n bertukar2 bnyk blog... inilah blog paling lama aku hostkan... hihih...

tp syg nyer... follower aku bape kerat je... hmm.. klu nk di bandingkan dgn si KYREL.... huh... adeh.. x pe la... x de follower x bermaksud blog kita x dilihat... hmm... x pe la... lg pun aku sedar blog x de la sebest mcm blog2 lain.. well.. dah cara penulisan aku mmg cmni..... redha je la.. hihi.....

x pe la... dengan kejayaan aku menulis dah smp 100 post ni nmpk nyer kene la ade perubahan.. hihi.. insyallah klu x de masalah ade la tu... harap2 la..... btw... kepada KYREL, tahniah la sbb berjaya wat blog yg menarik.. welcome to the club dude!!!! hehehhe....

p/s: nampk gaya mcm dah mula start balik rasa mls nk update blog.... idea dah kurg......

2 comments: