Wednesday, March 30, 2011

perihal aku n dompetku : ARGHH!!!!

assalamualaikum w.b.t.....

post kali ni nak cite pasal kebengangan aku atau ketensionan aku atau kepanasan hati aku pada permulaan minggu ini..... mana x angin..... sebab satu bende je... habis sume perkara aku kene buat.... ARGHH!!!!! tension beb!!!!!! sabo je la...... apekah bende nyer????? LAYAN JE LA!!!!


nak dijadikan cerita dompet aku yang aku selalu bwk ke hulu ke hilir tiba2..... JENG... JENG... JENG..... "DISAPPEAR?" OMG!!!!!!! ARGGGHHH!!!!!!! dunia ku jadi gelap gelita... (bajet lebih je la aku ni... nampak beno menipu nyer....) hidup ku jd x tentu arah..... (sah-sah kaki DVD ni.....) dah... hentikan drama murahan ni... back tu the isu.... hehehe......

dalam dompet aku tu... of course ler ada barang-barang ni :

1. IC No....

yang atas ni tipu je yek..... oleh sbb dah hilang la aku x taruk IC real aku... ape la korang ni.....


2. Lesen Motor aku....

motor je?? ye la.. aku mana la mampu nk wat lesen kereta..... maklum ler... x de la kaya sgt mcm sesetengah org tu...... gua sedar sape diri gua... naik motor tu pun dah kira beruntung ler.....

3. kad2 bank aku...

dah la banyk lak kad bank aku.... maklum ler.... konon2 nyer banyak wang simpanan.... hakikat nyer... huh..... hampeh!!!!!! oleh kerana itu ler bnyk bank aku kene pegi tuk mohon kad baru.... adeh.......

so... still post ini ditulis (jam bp aku xtau... mls nk tgk...) still x de kaba berita pasal dompet ku ini... x pe la... bende pun dah berlaku... sabo je laaaa.......

p/s : br tau rasa nyer bile hilang sesuatu....... br bende.. blm orng lagi kan?? tul x Shafiq??? Azizi??? Kyrel??? Solleh The Tuff??? Azri lak?? Acay???? Idin??? Anuar??? pe pendapat korang???

No comments:

Post a Comment