Tuesday, March 29, 2011

mencari bahagia di TM.....

assalamualaikum w.b.t....

alhamdulillah...... terdetik gak hati aku tuk mengupdate blog aku ni yg dah mula'bersemak'... ahakz... maklum la sibuk sikit 2-3 menjak ni...... hehehe.... pape hal pun post kali ni... nak cite sikit ler tentang keluarga angkat aku.... hehhee..... 2-3 menjak ni rajin la pulak aku ke umah diorg... maklum ler.... kebetulan nak wat program kat sana... ehhehe.....

btw..... this is my bro.. adik angkat... nama dia Mohd Anuar Suhaimi b. Ahmad Termizi.... huhuhu.... dia duk kat Hulu Bernam.. sempadan dgn Tanjung Malim.... nk ke pekan TM tu jalan kaki pun boleh.... hehee...

btw.. keluarga Nuar ni berniaga.. so setiap hari dia akan bersama-sama dengan Umi untuk menjual hasil kuih muih yang dibuat serta yang dihantar oleh jiran-jiran...... bile tgk diorg ni berniaga rasa seronok pun ade... tp maklum la... bukan jiwa niaga sgt.... hehehhe.....

meh tgk gelagat diorg wat kuih....






ada banyk lagi jenis kuih yg diorg wat.. paling sedap bagi aku ialah KARIPAP SARDIN yg Umi wat... hehehe... terbaek wok!!! sekali rasa ingin cuba lagi... hehehe.... tp syg x sempat snap pic sbb setiap kali nk snap mesti hilang... hehehe....

btw... diorg ni adik beradik nuar... so secara x langsung adik beradik angkat aku la... hehhe.. tgk je la gelagat diorg... hehhee......

papepun.... hepi n bahagia tgk diorg... hehhe... nape yek?? entah la... layan je la yek????

p/s : kadang-kadang jeles je tgk ada keluarga bukan kandung kita hidup bahagia n gembira dgn cara mereka... hmmm......

No comments:

Post a Comment