Thursday, March 31, 2011

EKSKLUSIF: realiti alam perkahwinan... (18SXL..dan2 je aku ni...)

assalamualaikum w.b.t....

alhamdulillah... berkesempatan gak aku nk wat post baru... hehe.. di hari pertama bulan April (1 April) ni.... dari dok sambut April Fool yang mmg fool... baik wat bende yang berfaedah sikit... ye x??? hehehe... post kali ni just nk kongsi beberapa dialog yang aku rasakan kadang2 mcm betul la pulak bagi mereka2 yang dah berkahwin ni... hehhee..... tp ini hanyalah gurauan semata-mata ok?? klu betul tu nasib2 la ye... hehehe.... ni pun aku dapat masa tgh search2 kat internet.... pe lagi moh ler kita layan...... LAYAN~

SAAT INDAH AWAL PERKAHWINAN

TERUNA : Akhirnya inilah saat yang ku tunggu sekian lama.....
DARA : Adakah kau rela kalau aku pergi?
TERUNA : Tentu tidak! Jangan kau sesekali berfikiran begitu!
DARA : Apakah kau mencintaiku?
TERUNA :Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
DARA :Adakah kau pernah berlaku curang?
TERUNA : Tidak! Aku tidak akan melakukan hal seburuk itu!
DARA : Mahukah kau menciumku?
TERUNA : Ya!
DARA : Oh sayangku!!!

Sesudah 5 tahun perkahwinan, cube korang baca dialog ini dari bawah ke atas pula... Macam mana??? Macam betul je kan situasi nyer??? Ahakz......

p/s: ni just gurauan semata2... jagan ada yang ambik hati lak.... rileks2 la yek...... Idin?? Shafiq?? Anuar?? Solleh? Syazwan? korang cmane??? rileks ok?? hehe....

2 comments: