Wednesday, February 2, 2011

CNY dtg lagi maaa!!!!!!! nak angpau!!!!!

assalamualaikum w.b.t.....

hahhaha.... CNY dtg lagi maaaa..... hahhaa..... cepat tu masa berlalu kan.. rasa nyer CNY thn lepas mcm br je smbut kan?? (mcm la aku ni abik kisah sgt...) hhhaa.... btw.. thn ni kurang meriah sikit kot.. sbb aku x dpt makan limau n oren bnyk mcm thn2 lepas... x tau la nape.... klu dulu... hari2 ade limau... n hari2 gak la aku makan... hahaha..... tp thn ni leh kira dgn jari gak la bp kali aku makan buah limau.... hehhe... x pe la... aku CNY klu smbut pun dgn makan limau kat umah bnyk2.... hahaha... layan je la kan.. best ape... ehhehe... btw.. dikesempatan ni.... kepada member2 aku yg berbangsa Cina tu.... Gong Xi Fa Chai!!! ahhaha.....

p/s: pas cuti ni nk kene prepare tu Majlis Penyerahan Watikah lak..... hmmm.....

2 comments: