Thursday, February 24, 2011

at last.... segala-galanya selesai.... but....

assalamualaikum w.b.t....

Y.B. Saudara Muhammad Hasnan bin Mohd Salim
Exco Jawatankuasa Perwakilan Pelajar
Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah


yeah.... setelah beberapa ketika tidak mengupdate mengenai my life... akhir nyer.... terdetik di hati nk update sikit... ahakz..... ni pun sbb ade free sikit.. klu x... nk pandang blog ni pun susah... ahakz....tul x??? hhehehe..... btw... post kali ni nk cite la sikit pasal aku... at last.... setelah berdepan dgn pelbagai perkara akhir nya..... secara rasminya pada 17 FEBRUARI 2011 aku dilantik sebagai EXCO Jawatankuasa Perwakilan Pelajar PSA bagi tahun 2011.... hahaha....

majlis angkat sumpah diadakan di hadapan 2 org timbalan pengarah.... well.. secara jujur nya.. aku x gementar langsung... x tau la sbb ape... feeling tuk gementar dah abis kot... ni gara2 yg hari tu la ni..... phm2 je la......

yg pasti.... dengan penyerahan watikah oleh TP kepada aku maka secara sah lah aku skrg ni menganggotai JPP PSA... hehehhe... tutup kes.. senang cite... bnyk sgt mulut susah... ahakz....

alhamdulillah..... semuanya berjalan dgn lancar tanpa ada sebarang kesulitan... elok la tu... mmg harap x de kesulitan pun.. maklum la dah merasa dulu kesulitan nya... UNTUNG LER~ harap2 pasni x de pape la lg... but.... ade gak la kerisauan aku ni.. hmm...

pape pun... tahniah buat yg dilantik.. semoga dpt tunjukan komitmen masing2... ok???

p/s: kira ok la kat PSA xde rusuhan atau kekecohan mcm kat U.... klu x?? hmm... bile nak tgk korang lak bergambar cmni Shafiq??? GG lak?? Solleh??? Azri Tuff??? Idin dah rasa kan??? hehhee...

2 comments:

  1. Disaksikan majoriti budak Teknik Sepang. Hahaha. Tahniah abg Hasnan! :D

    ReplyDelete
  2. hahhaha... ye ke majoriti?? ahakz.... x de la smp cmtu... hehhee.. btw THANKS!!!! hehheh.....

    ReplyDelete