Friday, September 17, 2010

tet..tet... boring... boring.......

assalamualaikum w.t.b.....

yeah.. bertemu lg..... kali ni post tentang kebosanan... ahhahaa...... biasa la tu..... dah seminggu pun beraya... dah la member sorg pun x dtg umah... hampeh tul... geram je... x pe la... nak wat cmne... thn ni dah x mcm dulu2 lagi.......... hmm... x pe la... boring2 ni mls lak nk buat keje.... nasib baik la byk yg dah siap.... hehhehe.............. leh la lepak...

pagi2 ni layan je Kyrel.. junior sekolah aku.... wlupun lain2 batch..tp kitaorg ok je... mcm dak2 batch sekrg dgn aku la... heheh... layan dia pun ok gak.... terisi la gak masa aku... hahha.. yg nk kenal dia.... atas tu pic dia.... aku selalu panggil dia howt sbb dia mmg howt kan?? member2 pompuan aku kata la..... aku iyakan je.... korang tgk pic pun dah tau kan??? layan je.... hahahhaha...... dia single lagi tau.... sape nk tu leh la sgt... ahakz......

p/s : layan Kyrel pun best gak pe... sementara nk cr mood....... sori Kyrel.. eheh

2 comments: