Monday, September 6, 2010

Raya oh Raya!!!!

hmm.... pejam celik pejam celik dah nk raya dah.... kejap je rasa kan??? hehehe... well..... makin lama makin x terasa lak suasana nyer... bg aku lah secara peribadi suasana raya dah x mcm zaman aku yg penuh dgn kegembiraan n keseronokan....

mybe ade yg akan kata "ala, zaman dah berubah.... dunia dah maju...." atau " ko dah besar... biasalah tu...."

bile pikir balik.. rasanya x de kaitan sgt lah antara usia aku ni dgn keadaan semasa.. maybe ade la sikit tp leh diabaikan..... hehhehe...... maybe sbb suasana skrg kot..... rasa2nyer korg pun phm ape maksud aku kan... meriah x meriah nya skrg...... hmmm... harap2 thn ni terbuka la hati aku ni nk merayakan hari raya dgn gembira... klu x..... jdlah sbg salah satu hr yg biasa bg aku......

p/s: pas raya ni ade program khidmat komuniti PRS kat Gopeng.... rasa mcm lebih bersemangat lak tuk program tu dr raya.. pelik kan????

No comments:

Post a Comment