Thursday, September 9, 2010

rumahku taman bunga la.....

assalamualaikum w.t.b.....

yeah....... tetiba lak ade idea nak update blog aku ni... hahahha..... tu la org kata.... bile ade idea.. mcm2 leh wat... hehehe...... post kali ini adalah berkenaan dgn bunga.... hahaha.....i'm not MAT BUNGA, ok??? so jgn harap la aku akan citekan pasal bunga kat korng.... pandai2 la korng ye??? ni pun nak cite sbb ape yg berlaku kat umah.. tu je...

kebetulan family aku ni bersiap2 nak hias rumah so ambik port je la sikit dgn snap2 je.... guna kamera hp je.... mls nk guna yg lain... hehehe.....

masa mak n adik aku hias umah ni.. aku kat dlm bilik melayan korang la... hahahha.... bile je aku kuar..... pergh......... taman bunga beb...mana x nyer.. atas meja ade.. atas TV ade.. atas almari ade... sume ade la.. nasib baik kat bilik aku x de... klu x.. sah2 la bunga tu x kan lama kat dlm bilik aku... hahahha...... geleng kepala gak aku mula2.... nk wat cmne... raya kan?? so layan je la...

ni ade beberapa pic tentang keadaan umah aku skrg... layan je la ye........

atas TV...kene ada.....

x cukup 1 tu.....

kat TV je ade 3 hah.....

leh la tahan....

alamak.. pink lak......

hehhe...layan je.....

depan pintu pun ade gak....


mcm singgah sana lak ye.....

depan pintu lg.....

tempat letak helmet pun ade gak...

kat ruangan luar......

mmg sah la bnyk bunga.....


p/s: nasib baik la x penuh.. klu x... naya aku.... hahahhaa......

No comments:

Post a Comment