Monday, November 2, 2009

Sehari bersama JPP + Kem Personaliti Unggul = pening kepala.....

minggu ni je dah dekat 3 post dah aku post nak cite pasal bende yg berlaku pada minggu ni... hahahahha...saje je nak kasi korg tau..hehehhehehhe.... papehal pun pening kepala mula melanda aku...nasib baik ar test n ujian ade selang hari..klu x, parah.... x de ar minggu ni agak sibuk sikit sbb event nyer dekat2...dah ar dgn peserta yg g kem x comfirmkan lagi nama....menyusahkan bnyk pihak tul..adoi... sbb tu Sehari bersama JPP ni aku kurang fokus sgt sbb nak fokus KPU yg jatuh hujung minggu ni...
mula2 mmg ar rasa malas nak turut serta tp sebab Vinoth dah desak n paksa nak x nak kene ar g gak..sebagai mghormati kawan..... klu ikut ati x de nyer nak join sbb bnyk bende lain nak buat..lagi pun aku tau terutamanyer time dialog nanti... mesti 'panas' nyer.... ade ar isu2 'hot' bakal dibangkitkan...aku x kisah sgt tp bile sampai tahap maki hamun n seangkatan dgn nyer susah ar..... papehal pun aku doakan keadaan petg ni x cmtu..nak kene menghadapi kuiz bahan lak petang ni...adoi.....

p/s: baik aku tenangkan diri seketika wat sementara waktu... nanti naik lak darah aku ni...x nak memori lama berulang kembali......huhuhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment