Monday, November 9, 2009

air mata di KPU.......

bile korang baca tajuk post ni mesti korg pkr ape ke hal ar mamat ni???? huhuhuhuhu...sbnrya nak cite pasal ape yg berlaku kat KPU Kem Idaman Nurani, Hulu Langat yang br je tamat Ahad lepas..huhuhu...mcm2 ar peristiwa yg berlaku...huhuhuhu...best tu mmg best..tp mmg x dinafikan...betul ar kata Cikgu Shamsul..kita kasi cuci sama itu bdak...hahahahahhaha....mmg cuci betul...dua mlm berturut2..kasi cuci bersih punya..hahahahahahha...time ni ar sesi menitiskan air mata berlaku...huhuhu...abis je setiap slot malam..comfirm mata merah punya.. pipi basah... huhuhuu....tu ar..wat onar x baik bnyk sgt.... hmm..aku pun x terkecuali gak... tp syg nyer bukan time slot2 tu lak...
Cikgu Mahathir (kira kem tu punya pengarah...) 'bantai' baik punya pengisian x lak aku tersentuh sgt..tp masa time penutup..bila cikgu Shamsul nangis je..ya Allah...sayu giler time tu..secara x langsung aku pun menitiskan air mata yg dah lama aku bertakung... mmg sampai abis ucapan dia aku menangis..giler tersentuh doh..... maklum ar...maybe sem ni last jumpe dia.. papehal pun moga yg positif jd pendoman yg negatif kita buang jauh2.... TERUSKAN PERJUANGAN!!!!!!

p/s: sedang menghitung hari tamat perkhidmatan sebagai S/U PRS sesi ni...sape ar yg akan gantikan aku ni??? macam tau2 je..huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment