Tuesday, November 3, 2009

bile ke'tawar'an hati mula melanda diri.....

hmmm..... nampaknyer sejarah lama berulang kembali.... ni yg wat aku sedikit sedih n malas nak pkr bende2 ni lagi.... tu ar org kata... klu berkawan jgn keterlaluan.... agaknyer betul ar tu.... mana x nyer.... last2 kita gak yg menjadi mangsa... wlupun bukan salah kita..... hmm... terpulang ar..... aku dah mula malas nak pkr pasal diaorg...diorg x penah lak pkr pasal aku.... aku ni je yg terlalu baik sgt ambil berat pasal diaorg..... skrg ni rasa nyer aku lebih selesa bersendirian dlm wat ape2 hal.... wat pe nak pkr2kan sgt pasal org lain yg x penah pun pkr pasal kita...yg sakit nyer kita gak.... hmm... inilah lumrah alam.... ditelan mati mak...diluah mati bapak... x tau ar nak wat ape lagi.... skrg langkah yg aku ambil ialah dgn banyak berdiam diri sahaja...rasanyer tu langkah plg baik n proaktif terbaik tuk aku...tp keje tetap jalan.... dah mls nak take care sgt bende2 lain...skrg fokus kat kerje n study.... semoga aku bahagia lepas ni....hmmm......

p/s: nak g KPU pun dah rasa malas...wlupun dulu aku org yg paling bersemangat.. pn. nurul...camne ni?????

No comments:

Post a Comment