Friday, July 31, 2009

meriah memang meriah..tapi.........

mlm td kenduri mmg meriah...... penuh umah aku dgn tetamu..maklum ar klu wat enduri kat umah aku ni mmg penuh..mana tak nyer sedara mara je dah penuh ruang tengah..tu blm masuk org surau..masjid dll.....mak aku lak sediakan satey n mihun sup lak sebagai juadah... hahhahahahha..mmg masyuk abis ar...tp yg sedihnyer... kwn2 aku x ramai yg dtg.... yg dr poli sorg pun x dtg..sedih je rasa...:((... nasib baik kwn masa sek kat subang ni dulu ada ar yg dtg..leh ubat sedih sikit..thanks kpd umar..wafey..suhaimi..soleh n juf..wlupun si juf ni dtg lewat kira ok ar gak..... bile kitaorg bejumpe..huhuhuhuhu mmg gamat..boraklama... lagilah dgn umar..dia kongsi lak cite dia kat frnce..huhuhhuhuhuhuhuu.... tp x pe ar...mgkn member2 aku yg lain ade hal n mmg x leh dtg..x pe aku pkr positif... cume terkilan tu ade ar sikit... tp x pe ar.. aku x kisah sgt.....janji majlis lancar.....


p/s: nak bg kat member2 aku yg x dpt dtg tp maslah nyer satey tu aku sorg je dah abis..huhuhuhuhhuhu..jgn marah....

No comments:

Post a Comment