Wednesday, July 1, 2009

bila 'YB' bertemu YB........

hari ni....28 Jun 09... aku akan ke TTDI Jaya...
wat pe??? kene jd ahli panel tuk dialog bersama penduduk....
pasal maslah sosial... hangat gak tajuk dia.... huhuhuhuhuhuhu.. mula2 nak tolak undangan.. tp bila ada YB Kota Anggerik, YB Yaacob Sapari dikatakan hadir.. ape lagi dtg ar.... hehhehehehhehehhee...
dgn penuh smgt aku dtg awal ke tempat dialog tu diadakan...
mcm biasa ar.. org plg awal dtg semstinya aku n cikgu samsul..
huhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhu.....
bila majlis bermula aku x nak pentas n jd ahli panel..
klu x aku kene ar jadi YDP JPP sehari.... hehehhehehehe...
gementar gak ar bile disuruh jd YDP JPP....tinggi tu beb....
nasib baik ar sakinah dtg..so dia ar yg naik..hehehhehehehhe..aku lepak dgn cikgu samsul kat bawah...tp x kisah ar.. wlupun aku x nak... penduduk kat sanna still anggap aku YDP JPP...hehehhehehehhe.... boleh ar....... tp yg x best nyer...YB x dpt dtg,....... melepas aku nak bersalam n bergambar dgn dia...x pe ar yg pasti dialog tu berjalan lancar wlupun x ramai yg dtg..
hampeh gak masa tgk kedtgan org ramai...papehal pun hidup mesti diteruskan.. wlupun penyataan aku ni mcm x kene dgn entry ni je kan..hehehehhehehehehe...layan je ar.............

No comments:

Post a Comment