Tuesday, July 28, 2009

Kawan2 punya kisah......

Post kali ni nak cite sikit pasal perihal beberapa member2 aku yg br..... maksudnya kat poli ni lah.... Maklum ar... di area baru.. member pun kene ar baru.....

al-kisah dimulakan dgn mamat jambu sorang ni.. nama nya Nor Hasnoor Famy...lebih senang panggil famy je...... org nyer x ar tinggi n x ar rendah..Lebih kurang aku je.....cume badan je ar lain..... dia ni sensitif sikit org nyer... tu yg agak mencabar klu berkawan dgn dia... memang bnyk kene bersabo, bertenang n mendorong.... dia ni pun manja nyer bukan main lagi... pun kalah dak2 kdg2...hehehehehehehe.....aku kenal n rapat dia pun masa kitaorg sem 2... mcm kes2 dulu gak ar.... orang selalu kata org yg berjiwa lembut ni mesti terdiri dr golongan2 ‘lembut’ atau seumpama dgn nyer.. tp bg aku x..... maksudnya ia lebih mengambil berat tentang sesuatu perkara.. tetapi klu keterlaluan tu yg kita sebagai kawan menderita zahir dan batin... hehehehehehehhehe... x de pape sgt nak komen mamat sorng ni cume aku rasa selesa n seronok berkwn dgn dia..... yg lain x pndng sgt ar...dia dpt ar mengubat kerinduan aku kat member2 lama yg entah ingat kat aku ni ke x la... mcm biasa ar... aku je ar yg akan selalu ingat diaorg.. diaorg??? X yah ckp ar.. lu pikir ar sendiri....

Mamat sasa ni lak namanyer Muhammad Hafsyam... panggil hafsyam je... klu nak manja lagi abg...... dia ni lak sama kes mcm famy gak... aku kenal n rapat pun masa sem 2..tu pun rapat masa ade program lawatan ilmiah ke Poli Kb... klu x.. x bertegur ar gamaknya.......lama2 tu kenal n rapat ar.... kitaorg kira selalu ar gak klu g mana2 aktiviti bersama... aku gak yg letak nama diorg pape hal pun..huhhuhuhuhuhuhuhuhuhu........jgn marah yg lain......


p/s : kpd yg lain tu pun korg member aku gak.. cume x describe kat cini je....jgn marah....huhuhuhuhu.......

No comments:

Post a Comment