Sunday, May 31, 2009

Selamat dtg....

Asslamualaikum Pembuka Bicara,
Selamat Datang Ahlan Wasahlan,
Saya Doakan Kesejahteraan,
Buat Para Pengunjung Setia Sekalian.


Hmm... akhirnya terhasil juga karya agung hasil sentuhan ajaib aku ini. Mana tak nye, fikir hampir 100 kali sebelum nak wat blog ni. Maklum ar sekarang ni sibuk je memanjang. Takut x ter’update’ lak blog ni. Tp walaubagaimana pun, insyallah klu x de masalah n ade masa, bnyk ar yg aku dpt update nanti. Blog ni pun dah nama “Mr. Hasnan Dairy”, so korang paham2 ar ape maksud nyer. Aku bukan lah nak cerita secara detail mengenai ape yang aku hdpi di kehidupan ini, tetapi just setakat berkongsi perasaan atau yg sewaktu dengan nyer. So harap korang enjoy membaca blog aku ni. Wlu pun tak ar menarik seprt blog korang tp sekurang2 nyer ade gak kan? So x ar ketinggalan atau buta IT sgt. Hehehehhehehehehe..... ape lagi??? Selamat membaca!!!!

jangan lupe check blog ni gak...

hasnan90.blogspot.com

No comments:

Post a Comment