Sunday, May 31, 2009

Exam oh exam........(part 2)



Fuh! Akhirnya tamat juga final exam bagi aku........ paper nyer agak mencabar juga.. namun nasib baik aku berjaya menghadapinya....... huhuhuhuhuhuhu.............

Bila aku mengimbas kembali keadaan dan situasi aku ketika menghadapi exam, x lah setension atau segopoh dak2 lain.. n itu yg wat aku mcm pelik sikit... mgkn sbb aku dah sedia??? Nak kata aku dah bersedia x juga... last minit gak aku study..... kdg2 aku rasa pelik... nape aku x rasa ‘gabra’ mcm dak2 ni????? Last2 aku pkr blik..... wat pe nak gabra...... dpt jawab x pe.... x dpt tinggal.. xyah nak pkr sgt.... bile aku tgk dak2... diorg bkn main tension bile dpt jwb..... n yg pasti aku mybe x dpt result cemerlang ar dgn gaya aku ni... huhuhuhuhuhu........

Tp nak wat cmne???? Dah gitu yg dpt... ape yg aku hrp x de yg fail n kene ulang modul.....klu x.. x tau ar ape aku nak kata.... harap2 ok ar......

No comments:

Post a Comment