Friday, April 29, 2011

tamat sudah!!!!!!!!!!!! yahooo!!!!!!

assalamualaikum w.b.t.....

YEEEEAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!! alhamdulillah...... tamat juga sem 6!!!! hahahaha......... ingat senang ke nak tempoh?? ahhaha..... pejam celik pejam celik dah abis sem 6 dah ye??? hehehe....... btw... bg aku abis sem 6 bukan bermaksud aku dah tamat belajar.... TIDAK!!!!! sbb aku still ade 1 sem lagi... sbb ape??? tny sendiri br aku jawab... ahhahaha..... tul la kan?? ehhe... btw.... rasa syukur la gak sbb wlupun berdepan dgn pelbagai rintangan dan cobaan.... akhir nyer aku berjaya lalui dgn tabah n selamat.... hahaha... x pe.. bende dah lepas jgn dikenang lagi.. ye x?? so.. pe lagi... menyibukkan diri dgn program la pulak!!!!!! YEAAAHHH!!!!

p/s : proposal projek akhir aku kene tukar la lak... tension!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment