Saturday, April 23, 2011

mood : FINAL EXAM WEI!!!!!

assalamualaikum w.b.t.....
walawei!!!!!! pejam celik pejam celik dah musim final exam daaaaa....... cepat sungguh masa berlalu..... isk3x..... dengan mcm2 bende yg berlaku di sepanjang awal tahun 2011 ni... x sangka lak berjaya gak aku hadapi sem 6 ni dengan selamat..... hahaha.. lawok... lawok.... papepun... yang pasti fokus aku dah mula tertumpu ka final exam.. (YE KE????)

so... harap2 dpt la aku survive minggu exam ni.. pape pun sem depan aku ade lagi.. x pe la.... lewat sikit x ganggu sgt kan???? hehehe.... janji sume settle... hehehee......

kepada all my members, gud luck ye dalam exam masing-masing... hehehee.........

p/s: yg pasti aku sendiri dah keje kat JHEP tu.. hehe.. senang la sikit pasni yek???

No comments:

Post a Comment