Sunday, December 25, 2011

ada apa dengan 21:11:25 = 22:00:00??

assalamualaikum w.b.t.....

alhamdulillah.... akhir nyer terupdate gak blog aku ni.... hahhahaha.... well.... maklum lah dah lama x de masa tuk menulis..... masa terluang cuti Krismas ni lak ade sedikit masa boleh la diperuntukkan untuk mengupdate sedikit blog aku yang dah bersawang n bersemak samun ni... maklum lah dah lama gak tinggalkan... ngeee..........

papepun..... bukan itu yang aku nk celotehkan.... yg nk difokuskan skrg ialah angka "21:11:25 = 22:00:00".... apekah itu???? jeng... jeng... jeng.....

hahhaa..... angka tu just simbolik kepada umur aku iaitu, 21 tahun 11 bulan 25 hari sekarang ni yang insyallah bakal masuk ke angka 22 lak....... tu dia...... hahaha.... x sangka makin tua dah aku ni yek?? (sedar pun.... ) cepat sungguh masa berlalu.... well.... yg pasti sepanjang tahun ni bnyk suka duka aku dah tempohi......

rasa nyer cukup la aku celoteh sikit kat sini..... x de idea nk menulis sebenarnyer... tp pape pun.... menjelang 5 hari sebelum aku masuk 22 ni... aku harap semua nyer jd baik belaka.... hehehe.... insyallah......

p/s: semoga penghujung tahun 2011 ni membawa bnyk kegembiraan kepada diri aku... insyallah.....

2 comments: