Tuesday, May 17, 2011

ada ape pada 16 MEI 2011???????

assalamualikum w.b.t.....

peerrggghhh... lama lama gak aku x update blog aku ni kan?? ye la.. al maklum la sibuk je memanjang.. hehe.. btw.... rata2 dah paham kan ape maksud post aku kali ni?? hehhee.... ok.. meh ler awok ni terangkan ye.....

16 Mei.... x kan la kome x phm kot maksud tarikh ni?? haha... pukul kang klu x tau... hhahhaa.... 16 Mei kan merupakan sambutan hari guru..... lupe la tu??? isk3x..... teruk.. di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru2 yang pernah ajar saya sepanjang hidup di dunia yg fana ini.... ceewwaahh..... hahaha... layan......


ok.. kita tinggalkan dulu yg sambutan hari guru.. so kita beralih kepada peristiwa penting gak la.... x lain x bukan result final sem 6 aku kuar pada 16 Mei gak!!!!! ARRRGGGHHHH!!!!!! OMG!!!!! hahhaa.... rileks2 sudeh... x de nyer nk terlolong sana sini.. hahaa..... sbb ape?? aku dah awal2 tau.. ahakz... patut la rileks kan?? hahaha...

well...... wlupun x la mengembirakan sekurang2 nyer aku x de gagal.... tu yg penting... hehhehehe.... well.. tuk sem depan kene usaha lebih la ni jawab nyer?? ye x??? hehhee... xpe la.. tuk diri sendiri gak... hehehehe.....

pape pun dah lega sikit sbb bnyk bende dah settle.. alhamdulillah.... berjaya gak aku smp ke tahap ni kan??? hehehe.....

p/s: keje berlambak lagi ni.... sabo je laaaaa..........

No comments:

Post a Comment