Wednesday, February 24, 2010

bile yg bg respon ramai pasal SPKG.....


alhamdulillah... dpt ar gak aku meng'update' blog aku ni... huhuhu..... ingat senang ke.... maklum ar sibuk sikit kebelakangan ni... huhuhuhu.... n dah lama gak ar x baca blog member2 aku especially si aziim tu... tup tap bukak je dah lain.. eh, sudah tukar ka??? hahahhaha..... pape pun selamat menjd blogger terbaik kpd sume member aku yg menjadi blogger... huhuhuu...

ni nak cite pasal program bulan 6 kat teknik sepang... dulu ingat mcm x de sambutan.. tu yg malas nak bukak ramai2... skali bukak... pergh..... berduyun2.... huhu... ramai gak yg bg respon positif... itu yg aku nak... oleh kerana ramai yg respon nak join maka terpaksa ar kene wat selection.... maybe akan ade keseimbangan sbb x kan nak sume 2 nd btch je kot.... sejak akhir2 ni 1st btch pun ramai gak yg nak join...yg batch 3 pun lebih kurang gak...

mybe akan ade beberapa kriteria yg akan diambil kira... huhuhu... pape pun kepada yg dah anta nama.... bersabo yek... insyallah bulan 4 atau 5 br diumum sape yg terpilih tuk jd fasi.. sbb nak bg peluang tuk korg memastikan betul2 bahawa pada tarikh tersebut x ade aktiviti lain mcm daftar masuk ke... kelas ke... dll... ok... jgn marah bg yg x dpt ok... thn depan ade lagi.....


p/s: klu lah setiap kali event ex studnt cmni kan bagus.....

No comments:

Post a Comment