Thursday, December 17, 2009

Ada apa pada 2010????

huhuhuhu... pejam celik..pejam celik dah nak masuk thn 2010 da.... wlupun sebenarnya masih lmbt lagi nak wish new year tp x kisah ar.. takut x terwish lak nanti... huhuh... thn 2010 maybe thn yg agak signifikan wat aku kot... nape??? x tau ar... yg pasti thn depan aku genap umur 20 thn n yg pasti aku dah melangkah ke alam baru yg dak2 lain blm rasa lagi kecuali aku sorng.. dah ar hari pertama thn 2010 aku usia baru... adeh.... so bg yg lahir bulan 12 tu beruntung ar sbb lmbt sikit nak rasa alam br ni... huhuhuhu.... n yg pasti gak aku melangkah 1 sem lagi.... masuk sem 4 n secara x langsung g praktikal lak.... huhuhuhu..... apa lagi keje ar jawabnyer... huhuhu.... hah yg pasti gak Sir Shah... cikgu plh aku sayang, hormat, suke, bla..bla...bla...bla..bla... akan ditabalkan sebagai KW!!! ape tu???? KETUA WARDEN ar..... hahahahhaha... wah sir shah bg aku lebih motivasi n inspirasi tuk terus berusaha supaya leh jd rakan sekerja dia... huhuhuhu.... sabo ye sir.... huhuhuhu... papehal pun bnyk bende br akan terjadi thn depan... ape agak nyer ye??? hmmm.....

p/s: harap2 bnyk perkara gembira berlaku.. x nak ar mcm thn 2009.... menyampah.....

No comments:

Post a Comment