Tuesday, October 13, 2009

geram + sakit hati +panas hati = sabar........

eeeeeeeeeee...panas nyer ati aku...hari ni mmg sakit ati tul...bermula dgn pagi..si akmal ambik baju PRS tu smp ar ke malam..ati aku asyik berasap je.... nasib baik aku x mengamuk..klu x naya korang.... mana x nyer..pagi nyer..si akmal ambik baju x g tau..pastu dgn senang lenang pakai bj org yg x ambik lagi...hampeh tul...pastu time tegh hari lak.. dak kelas mcm sial.... bakar rambut aku...eeeee...mmg menyirap aku tp aku sabo je....pastu petang wan lak wat hal..x bwk kunci bilik..pinjam kunci aku...last2 dia x pulang balik n wat aku tertunggu2 dia kat luar bilik terkunci..dah ar balik kul 7..giler ar aku mmg berasap je hari ni..... nasib baik cikgu bnyk mengubah aku...dulu klu salah skit teruk korang kena..tp skrg..alhamdulillah.... diaorg siap kata n pelik aku x marah.... tu ar perubahan yg aku rasa aku berjaya laksanakan dlm hiidup....

p/s: moga2 minggu x wat aku bertambah2 membara hati... persediaan ke kuala kangsar lagi..aduh...

No comments:

Post a Comment