Saturday, August 8, 2009

Hafsyam Pengerusi PRS sesi Julai 2009???

Bile korang bc post kali ini, aku berani jamin mesti ramai yg terkejut beruk n rasa x percaya je dgn apa yg aku tulis ni...bg siapa yg kenal org di atas ni ar aku maksudkan..yg x kenal mmg x kn terkejut nyer..ceh...ape dar korang....tp ni betul2 berlaku… tgk atas….dah ade style pun si hafsyam ni..korg tgk je cara dia duduk....huhuhhuhuhu…..

Aku adalah salah seorg drpd nyer n cikgu shamsul pun sama mcm aku gak….. bila first time je aku bc borang pencalonan si hafsyam ni aku mmg x expect yg dia bertanding jwtn ‘PENGERUSI’….. Masa mula2 baca tu ok ar…..mcm biasa si famy jd pencadang n si wan jd penyokong…… Dlm mind aku mmg dah set yg mesti nak tanding MT ni….. Bile je aku tgk ruangan ‘Jawatan yang Ditanding’, n terpapar di depan mata aku perkataan “PENGERUSI” memg terduduk aku…..mmg time tu aku ckp dalam hati aku, GILA KHINZIR!!! (bak kata cikgu shamsul….huhuhuhuhuhu…) mana x terkejut.. member sendiri yg leh diklasifikasikan sebagai diam rupenyer….. bak kata org diam2 berisi….cikgu shamsul pun ckp cmtu gak…. Memg x jangka..mmg ambil masa bbrp mini ar nak tenangkan diri n berfkr secara rasional blk… huhuhhuhhuhuhuhuhu….. tp pape pun aku mmg sokong dia 100%....kawan baik kena ar sentiasa support kwn dia kan…..wlupun dia ada mengatakan hasrat yg akan menarik diri tp dr ape yg cikgu ckp kat aku dia kata ape? “ suh je hafsyam tu go on bertandg 'PENGERUSI'….klu menang kita wat keje sama2...ape susah....jgn risau ape org lain ckp....”, cikgu shamsul kata… tgk..dah dpt support dr cikgu tu..giler ko nak main2..huhuhuhuhhu…..

Pape pun penamaan calon khamis lepas berjalan dgn lancar…tq kpd siapa yg memastikan penamaan calon khmis pas on dgn baik..huhuhuhu…skrg kita tunggu siapa lak senior2 yg akan bertanding lagi..huhuhuhuhuhuhu…..

aku sdg bg taklimat..huhuhuhuhu..ade gaya x????

khusyuk tul diaorg dgr taklimat aku..huhuhuhuhuu......

semangat isi borang pencalonan..ok ar tu..ye x famy????

kak mah n her bonzer..huhuhuhuhuhu..pegawai SPR ni..huhuhuuuhu....

famy sedang membuat pencalonan tuk hafsyam..hebat tu....

antara AJK Sekreteriat Pemilihan MT PRS sesi Julai... dgr ape aku nak ckp...


p/s: nasib baik aku x leh tlg kempenkan si hafsyam ni sbb aku org SPR.. klu x habis satu PSA ni aku kempen pasal dia..huhuhuhuhu……

No comments:

Post a Comment